Kebangtikan semula ISLAM selepas 500 tahun dahulu kejatuhanya akan bermula di Asia Tenggara........Adakah Islam yang berketurunan MELAYU kini sedang lena..........????

7 WASIAT RAJA-RAJA MELAYU

"Kami wasiatkan kepada zuriat dan keturunan kami 7 PERKARA yang mana jika kamu bersatu padu dan berpegang teguh kepadanya selama itulah kamu akan aman damai dan selamat sejahtera....."

Monday, August 3, 2009

PERHIMPUNAN MANSUHKAN ISA

Peristiwa 01 Ogos 2009 sebuah perhimpunan Mansuhkan ISA yang dikatakan sebagai perhimpunan rakyat berjaya diadakan oleh Mereka YANG TIDAK BERTANGUNGJAWAP.......adakah mereka tidak pernah terfikir bahawa hari tersebut ada PASAR MALAM JALAN TUNKU ABDUL RAHMAN? Adakah dengan cara tersebut mereka berpuas hati kerana dapat menghuru-harakan Negara? Entah apa yang difikirkan oleh mereka pun aku tak tahu...........Kesannya kepada peniaga pasar malam di persekitaran Jalan TAR.....kerugian yang amat besar kepada mereka.....kerana makanan yang dijual oleg mereka tidak dapat dijual lagi kerana mengandungi racun gas pemedih mata.......ada yang terkena AIR GATAL yang disembur oleh FRU untuk meleraikan kumpulan yang melakukan perhimpunan HARAM tersebut. Paling menyedihkan aku lagi..........budak kecil yang terkena gas pemedih mata , air gatal, ada seorang budak tu sampai muntah sesak nafas dibuatnya......ini semua angkara perhimpunan haram tersebut..................dalam hal ni saya merayu kepada peniaga jangan la disalahkan anggota POLIS , FRU yang bertugas mereka hanya menjalankan tugas mereka untuk menjaga keamanan Negara............

No comments:

Post a Comment